Specialiąja pedagoge gimnazijoje dirba
203 kab.
Darbo laikas
| Savaitės dienos | Darbo laikas | Pietų pertrauka | 
| Pirmadienis | 7.00–10.30 11.00–15.00 | 10.30–11.00 | 
| Antradienis | 7.00–12.00 12.30–16.30 | 12.00–12.30 | 
| Trečiadienis | 7.00–12.00 12.30–14.00 | 12.00–12.30 | 
| Ketvirtadienis | 7.00–12.00 12.30–15.30 | 12.00–12.30 | 
| Penktadienis | 7.00–12.00 | - | 
Kontaktai
203 kab.
Darbo laikas
| Savaitės dienos | Darbo laikas | Pietų pertrauka | 
| Pirmadienis | 10.00–14.00 | - | 
| Antradienis | – | - | 
| Trečiadienis | – | - | 
| Ketvirtadienis | – | - | 
| Penktadienis | 8.00–13.00 | - | 
Kontaktai
Tikslai
- Siekti specialiųjų poreikių mokinių ugdymo(si) kokybės gerinimo.
- Padėti pažinti specialiųjų poreikių turinčius mokinius, teikti jiems kvalifikuotą pagalbą.
- Didinti specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių ugdymosi veiksmingumą, siekiant mokinio asmeninės pažangos.
Specialiojo pedagogo funkcijos
- Organizuoja specialiąsias pedagogines pratybas, kuriose lavina sutrikusias funkcijas bei padeda išmokti mokomąją medžiagą, taiko specialius darbo būdus ir metodus.
- Dalyvauja mokyklos Vaiko gerovės komisijoje, renka duomenis apie mokymosi sunkumų turinčių mokinių akademinius pasiekimus.
- Pataria mokytojams, kaip pritaikyti ir individualizuoti Bendrąsias mokymo programas, atsižvelgiant į mokinių realų žinių lygį, sutrikusias funkcijas.
- Teikia metodinę pagalbą mokytojams, konsultuoja tėvus.
- Pildo specialiojo pedagogo dienyną, specialiojo ugdymosi poreikių įvertinimo ir specialiosios pedagoginės pagalbos skyrimo dokumentus.
Uždaviniai
- Teikti specialiąją pedagoginę pagalbą specialiųjų poreikių turintiems mokiniams specialiųjų pamokų metu.
- Atlikti mokinių gebėjimų vertinimą
- Konsultuoti mokytojus, tėvus dėl specialiųjų poreikių mokinių ugdymo(si), teikti rekomendacijas.
- Padėti pažinti specialiųjų poreikių turinčių mokinių gebėjimus ir juos lavinti.
- Tobulinti asmeninę kompetenciją specialiojo ugdymo klausimais
Rekomendacijos
| Specialusis pedagogas | Atnaujinta | Dydis | ||
|---|---|---|---|---|
| Įtraukusis ugdymas: už ir prieš, specialiojo pedagogo požiūriu | 2024-09-28 14:15:43 | 47.8 KB | ||
| Rekomendacijos visų dalykų mokytojams, mokantiems mokinius, turinčius intelekto negalių ir bendrųjų mokymosi sutrikimų | 2024-09-28 14:15:43 | 380.23 KB | ||
| Specialiųjų ugdymosi poreikių identifikavimas ir mokinių ugdymo rekomendacijos matematikos, fizikos ir chemijos mokytojams | 2024-09-28 14:15:43 | 274.11 KB | ||
| Specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių ugdymo rekomendacijos gamtos, geografijos ir istorijos mokytojams | 2024-09-28 14:15:43 | 223.61 KB | ||
| Specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių ugdymo rekomendacijos kalbų mokytojams | 2024-09-28 14:15:43 | 223.55 KB | ||
| Pasiruošimas darbui su vaikais turinčiais autizmo spektro sutrikimų | 2024-09-28 14:15:43 | 24.93 MB | ||
 
                

 
			