Vaiko gerovės komisijos sudėtis
Eil. Nr. |
Vardas, pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos komisijoje |
---|---|---|---|
1. |
Loreta Stankevičienė | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui | Pirmininkė |
2. |
Ieva Mažylytė |
Socialinė pedagogė |
Pavaduotoja |
3. |
Lina Žitkevičiūtė-Voscasillas | Technologijų mokytoja | Sekretorė |
4. |
Rita Pilipauskienė | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui | Narė |
5. |
Eglė Parachomikienė |
Psichologė |
Narė |
6. |
Vaida Strašinskė | Specialioji pedagogė | Narė |
Dokumentai
Vaiko gerovės komisija | Atnaujinta | Dydis | ||
---|---|---|---|---|
Vaiko gerovės komisijos sudarymo ir jos darbo organizavimo tvarkos aprašas | 2025-03-12 10:57:57 | 299 KB | ||
Vaiko gerovės komisijos sudėtis | 2025-03-12 10:57:57 | 188.59 KB | ||
Vaiko gerovės komisijos reglamentas | 2025-03-12 10:57:57 | 215.52 KB | ||
Vaiko gerovės komisijos veiklos planas | 2025-03-12 10:57:57 | 160.66 KB | ||
Mokinio pirminis ugdymosi poreikių vertinimas | 2025-03-12 10:57:57 | 139.61 KB | ||
Smurto ir patyčių prevencijos ir intervencijos vykdymo tvarkos aprašo prevencinių priemonių planas | 2025-03-12 10:57:57 | 160.25 KB | ||
Atmintinė dėl mokinio spec. ugdymosi poreikių vertinimo | 2025-03-12 10:57:57 | 12.98 KB | ||
Įtraukusis ugdymas | 2025-03-12 11:09:08 | 117 KB |
Vaiko gerovės komisijos funkcijos
- atlikti Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatyme Komisijai numatytas funkcijas;
- teikti siūlymus gimnazijos direktoriui dėl saugios ir vaikui palankios ugdymosi aplinkos kūrimo, vaikų socialinio ir emocinio ugdymo, prevencijos priemonių ir (ar) prevencinių programų įgyvendinimo;
- atlikti mokinio ugdymosi poreikių pirminį vertinimą;
- organizuoti ir koordinuoti mokymosi, švietimo ar kitos pagalbos mokiniui teikimą, priešmokyklinio, bendrojo ugdymo programų pritaikymą, mokinio individualaus ugdymo plano sudarymą ir jo įgyvendinimą;
- teikti siūlymus gimnazijos direktoriui dėl kreipimosi į savivaldybėje vaiko teisių apsaugą užtikrinančią instituciją, kai vaiko tėvai (globėjai, rūpintojai) neužtikrina vaiko teisių ir teisėtų interesų, įgyvendindami savo teises ir vykdydami pareigas;
- kartu su gimnazijoje dirbančiu karjeros specialistu konsultuoti specialiųjų ugdymosi poreikių turintį mokinį, dėl jo tolesnio mokymosi ir profesijos pasirinkimo (galias atitinkančios mokymosi programos ir (ar) mokymosi įstaigos pasirinkimo) ir pagal galimybes baigiamosios klasės specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiam mokiniui užtikrinti sklandų palydėjimą / perėjimą į kitą pasirinktą švietimo įstaigą;
- inicijuoti vaiko minimalios priežiūros priemonės skyrimą, vaiko minimalios priežiūros priemonės pakeitimą, pratęsimą ar panaikinimą;
- pasibaigus nustatytam vaiko vidutinės priežiūros ar auklėjamojo poveikio priemonės vykdymo terminui, organizuoti vaikui reikalingos mokymosi, švietimo ar kitos pagalbos teikimą siekiant sklandaus vaiko įsitraukimo į ugdymo procesą;
- bendradarbiauja su Gimnazijos savivaldos institucijomis, savivaldybės administracijos Vaiko gerovės komisija, tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatoriumi, vaiko minimalios priežiūros priemones vykdančiais asmenimis, vaikų socializacijos centrais, savivaldybės administracijos struktūriniais padaliniais, teritorine policijos įstaiga, vaiko teisių apsaugą savivaldybėje užtikrinančia institucija, švietimo, socialinių paslaugų, sveikatos priežiūros įstaigomis, nevyriausybinėmis organizacijomis ir kitomis suinteresuotomis institucijomis, įstaigomis ar asmenimis.
Pamokų laikas