Logopede gimnazijoje dirba
306 kab.
Darbo laikas
Savaitės diena |
Kontaktinės darbo valandos |
Nekontaktinės darbo valandos |
Pietų pertrauka |
Darbo laikas |
Pirmadienis |
9.40–11.30 12.00–14.45 |
14.45–16.45 |
11.30–12.00 |
9.40–11.30 |
Antradienis |
9.40–12.00 12.45–14.45 |
12.30–12.45 14.45–16.45 |
12.00–12.30 |
9.40–12.00 12.00–12.30 pietūs 12.30–16.45 |
Trečiadienis |
10.35–11.30 12.00–14.45 |
9.35–10.35 14.45–16.45 |
11.30–12.00
|
9.35–11.30 11.30–12.00 pietūs 12.00–16.45 |
Ketvirtadienis |
10.35–11.30 12.00–14.40
|
9.35–10.35 14.40–16.40 |
11.30–12.00
|
9.35–11.30 11.30–12.00 pietūs 12.00–16.40 |
Penktadienis |
12.45–14.35
|
9.00–12.15 14.35–15.05 |
12.15–12.45 |
9.00–12.15 12.15–12.45 pietūs 12.45–15.05 |
Iš viso |
18 val. |
14 val. |
– |
VISO 32 val. |
Kontaktai
Logopedas – specialistas, turintis aukštąjį išslavinimą ir logopedo kvalifikaciją, teikiantis pagalbą vaikams, turintiems kalbėjimo, kalbos, komunikacijos, rašymo (skaitymo) sutrikimų bei specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams.
Logopedas susipažįsta su mokiniu, moko gražios, taisyklingos kalbos.
Logopedas užsiima konsultavimu bei pedagoginiu švietimu, dirba gimnazijos Vaiko gerovės komisijos darbe ir renka duomenis apie mokymosi sunkumų turinčių mokinių akademinius pasiekimus.
Tikslas
- Atsižvelgti į PPT specialistų rekomendacijas, teikti kvalifikuotą logopedo pagalbą specialiųjų poreikių bei kalbėjimo ir kalbos sutrikimų turintiems mokiniams.
- Konsultuoti mokytojus, tėvus (globėjus, rūpintojus).
- Koreguoti vaikų, turinčių kalbos ir kalbėjimo sutrikimus, siekiant įveikti kalbos, kalbėjimo bei rašomosios kalbos sutrikimus.
Veikla
- Atlieka mokinių kalbos vertinimą, nustato sutrikimų pobūdį ir mokinio specifinius individualius poreikius, numato darbo su mokiniu veiklą.
- Sudaro mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių bei kalbėjimo ir kalbos sutrikimų, sąrašą.
- Organizuoja individualias, pogrupines ir grupines pratybas, taiko specialius darbo būdus ir metodus, sudaro individualias ir grupines užsiėmimų programas.
- Stebi, analizuoja ir fiksuoja mokinio pasiekimus.
- Tvarko logopedinio darbo dokumentus, parengia metinę darbo ataskaitą.
- Konsultuojasi su kitais Švietimo pagalbos specialistais, prireikus siunčia mokinį pas kitus specialistus, konsultuoja mokytojus, tėvus (globėjus, rūpintojus).
Logopedo funkcijos
- Įvertina vaikų kalbėjimo ir kalbos sutrikimų pobūdį.
- Numato palankiausias sutrikusios kalbos plėtotės korekcijos priemones, būdus ir juos taiko siekiant užkirsti kelią galimoms mokymosi negalėms (rašymo, skaitymo sunkumams).
- Organizuoja pogrupines ir grupines pratybas, taiko korekcinio poveikio priemones kalbėjimo ir kalbos trūkumams koreguoti.
- Bendradarbiauja su kitais specialistais: mokyklos psichologu, socialiniu pedagogu.
- Teikia pedagogams ir tėvams (globėjams) metodinę pagalbą mokinių kalbos ugdymo klausimais.
- Kelia kvalifikaciją dalyvaujant seminaruose, kursuose, konferencijose; taiko savo darbe logopedijos naujoves.